%26
Müşterinize Odaklanmak - Harvard Business Review

Müşterinize Odaklanmak

Harvard Business Review

Yayınevi: Optimist

Yayın tarihi: 09/2019

ISBN: 9786052202326

Çevirmen : Melis İnan

Türkçe | 96 Sayfa | 13 x 18 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 11,10 TL
  • 15,00 TL

 Birçok işte bireysel satışlar kapatmak yeterli değildir. Başarı, müşterilerle yaşam boyu kârlı ilişkiler geliştirmeye dayanır. Fakat onların bağlılığını kazanmak sıkı bir çalışma ve dikkat gerektirir. Bu kitapta, müşterilerinizle yaşam boyu bağlılık kurmak için incelikli yolları okuyacaksınız. Ayrıca şunları da öğreneceksiniz:

 "Hizmet kâr zinciri"ni anlamak
Müşteri memnuniyeti, müşteri bağlılığı, çalışan kapasitesi ve şirket kârlılığı arasındaki karşılıklı ilişkileri yükseltmek
Sıra dışı değer sunmak için bir süreç kurup bunu derinleştirmek

Motor Kurye ile Teslim
Bu Ürünün Bulunduğu Şubelerimiz:
  • pandora.com.tr
  • Beyoğlu
  • Nişantaşı

Müşterinize Odaklanmak için şu an mevcudu olmayanlar

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı