%10
Müziğin Nörobilimi : Reklam Müziklerine Nöropazarlama Temelli Yaklaşım - Yücel, Atilla

Müziğin Nörobilimi : Reklam Müziklerine Nöropazarlama Temelli Yaklaşım

Atilla Yücel

Yayınevi: Paradigma Akademi – Ders Kitapları

Yayın tarihi: 02/2019

ISBN: 9786052292860

Yazar : Yunus Emre Gür

Türkçe | 212 Sayfa | 16 x 24 cm

Tür: Satış-Pazarlama  |  Müzik  |  Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • 30,60 TL
  • 34,00 TL

Çalışma, müziği nörobiyolojik çerçevede sunmakla birlikte müziğin bilişsel ve duyusal etkilerini ele alarak, müziğin beyindeki aktivitelerinin incelenmesini ve bununda pazarlama alanında kullanılarak elde edilecek sonuçların piyasallaştırılması adına önem arz etmektedir. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde; reklamcılık ve reklam müzikleri incelenmiştir. İkinci bölümde; nöropazarlama, müzik beyin ilişkisi kapsamında; müziğin nörobiyolojik çerçevesi, müzikal deneyim ve müzikle uyarılmış hislerin sinirsel temelleri gibi konulara yer verilmiştir. Üçüncü bölümde ise tüketicilerin, görselle birlikte eş zamanlı olarak sunulan reklam müziğine tepkileri EEG cihazı kullanılarak tespit edilmeye çalışılmış ve reklam tasarımı ile ilgili bir takım tavsiyelerde bulunulmuştur.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı