%10
E-CRM : Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi - Durukal, Esma

E-CRM : Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi

Esma Durukal

Yayınevi: The Kitap

Yayın tarihi: 09/2019

ISBN: 9786057950574

Yazar : Ece Armağan

Türkçe | 208 Sayfa | 15 x 21,5 cm

Tür: İş Yönetimi

  • 37,80 TL
  • 42,00 TL

“Pazarlama, dijital ekonomide müşterinin değişen yollarına uyum sağlamalıdır. Bu bağlamda, 21. yüzyılın en önemli uygulamalarından e-CRM, giderek artan rekabet ortamında günümüz işletmelerini müşteri ilişkileri yönetim sürecini elektronik ortamda gerçekleştirme yoluna sürüklemiştir.

Akademisyenlere, kendini geliştirmek isteyen üniversite öğrencilerine, günümüz rekabet ortamında yenilikçi bir anlayış benimseyen işletmelere, güncel pazarlama trendlerini anlamak isteyen herkese faydalı olacak bir kaynak kitap.”

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

YAZARLAR HAKKINDA

Dr. Esma DURUKAL, 1986 yılı Ankara doğumludur. İlk ve ortaöğrenimi Ankara’da tamamladı. 2010 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 2012 yılında Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme anabilim dalında yüksek lisansını tamamladı. 2013 yılında Adnan Menderes Üniversitesi Köşk Meslek Yüksek Okulu’nda öğretim görevlisi olarak göreve başladı. 2017 yılında Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme anabilim dalında doktorasını tamamladı. Şu anda Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nde görevini sürdürmektedir. Dr. Durukal, pazarlama alanında önlisans, lisans düzeyinde çeşitli dersler vermiştir. Yazarın pazarlama alanında makaleleri ve bildirileri bulunmaktadır.

Doç. Dr. Ece Armağan, 1970 yılı Aydın doğumludur. Orta öğrenimini Aydın’da tamamladı. 1992 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1994 yılında Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama anabilim dalında araştırma görevlisi olarak göreve başladı. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme anabilim dalında 1997 yılında yüksek lisansını, 2003 yılında doktorasını tamamladı. Aynı üniversitede 2005 yılında yardımcı doçent kadrosuna atandı, 2016 yılında pazarlama doçenti ünvanı almaya hak kazandı. Dr. Armağan, tüketici davranışları ve elektronik ortamda pazarlama gibi lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde çeşitli dersler vermiş, çok sayıda yüksek lisans ve doktora tezine danışmanlık yapmıştır. Yazarın pazarlama alanında, özellikle online ortamda tüketici davranışlarına yönelik makaleleri bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler ve Pazarlama Araştırması gibi kitaplarda bölüm yazarlığı yapmıştır.

Motor Kurye ile Teslim
Bu Ürünün Bulunduğu Şubelerimiz:
  • pandora.com.tr
  • Beyoğlu
  • Boğaziçi Üniversitesi
  • Koç Üniversitesi
  • Nişantaşı

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı