Müşterinize Odaklanmak - Harvard Business Review

Müşterinize Odaklanmak

Harvard Business Review

Yayınevi: Optimist

Yayın tarihi: 12/2012

ISBN: 9786054538676

Çevirmen : Melis İnan

Türkçe | 94 Sayfa | 12,50 x 17,50 cm.

Tür: Satış-Pazarlama

Birçok işte bireysel satışlar kapatmak yeterli değildir. Başarı, müşterilerle yaşam boyu kârlı ilişkiler geliştirmeye dayanır. Fakat onların bağlılığını kazanmak sıkı bir çalışma ve dikkat gerektirir. Bu kitapta, müşterilerinizle yaşam boyu bağlılık kurmak için incelikli yolları okuyacaksınız. Ayrıca şunları da öğreneceksiniz: Hizmet kâr zincirini anlamak Müşteri memnuniyeti, müşteri bağlılığı, çalışan kapasitesi ve şirket kârlılığı arasındaki karşılıklı ilişkileri yükseltmek Sıra dışı değer sunmak için bir süreç kurup bunu derinleştirmek Cep Yönderi Dizisi, yöneticilerin iş yaşamında her gün karşılaştıkları en yaygın meydan okumalara ivedi çözümler öneriyor. Dizi içinde yer alan her kitapta, güçlü ve zayıf yanlarınızı tespit etmeye ve kritik becerilerinizi keskinleştirmeye yarayan kullanışlı araçlar, testler ve gerçek yaşamdan alınmış örnekler yer alıyor. İster masa başında, ister bir toplantıda ya da yolda olun, bu cep kitapçıkları size işinizin günlük talepleriyle daha hızlı, daha kavrayışlı ve daha etkin bir biçimde başa çıkma imkânı verecektir.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı