Yayınevi: Nobel Bilimsel Eserler
Yayın tarihi: 06/2021
ISBN: 9786257566261
Türkçe | 226 Sayfa | 16,00 x 23,50 cm.
Tür: Satış-Pazarlama
Temin Süresi 2 - 4 iş günü
“Son zamanlarda tüm dünyayı etkisi altına alan sanal para birimi ve Covid-19 pandemisi gibi çeşitli gelişme ve olaylar pazarlamayı nereye sürükledi?” sorusu pazarlama literatüründe üzerinde durulması gereken birçok kavramın olduğunu göstermiştir. Bu keşifle birlikte konuyla ilgili bir kitap yazılması fikri, 7 çok değerli akademisyeni bir araya getirmiş ve bu yolculuğun sonunda “Pazarlamanın Geleceği” ortaya çıkmıştır.
Pazarlama alanında kariyerinin başında olan akademisyenlere yollarında ışık tutmak amacıyla yazılan bu kitabın konusunu, önde gelen pazarlama dergilerinde yakın zamanda yayınlanan makalelere konu olan ve gerek teoriye gerekse pratiğe katkısı olacağı düşünülen 8 kavram oluşturmaktadır.
Okuyan herkesin akademi yoluna ışık olması dileğiyle…
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 52,80 TL
Bütünleşik Pazarlama İletişimi : Küresel Markalar Bağlamında
Sarp Bağcan
Site Fiyatı: 76,50 TL
Sustainability
Erkut Akkartal
Site Fiyatı: 124,20 TL
Sosyal Medya ve Satın Alma Davranışı
Rıza Batur Bülbül
Site Fiyatı: 53,10 TL
Uluslararası Pazarlamada Güncel Konular
Murat Düzgün
Site Fiyatı: 77,00 TL
80/20 Satış Pazarlama : Pareto Yeniden Yazıldı
Perry Marshall
Site Fiyatı: 44,25 TL
Dijital Spor Pazarlaması
Özge Ercan
Site Fiyatı: 65,00 TL
Satış Bir İkna Eylemidir : Satıcının ve Satışın Evrimi
M. Rifat Bayraç
Site Fiyatı: 39,00 TL
Network Marketing ile Neler Mümkün?
Ender Akgün
Site Fiyatı: 53,28 TL
Dental Pazarlama
Zerrin Işık Tüfekçi
Site Fiyatı: 51,00 TL
Satış Psikolojisi : Tüm Satış Tekniklerinin Ardında Yatan Doğal Sistem ve Sırları
Emrah Altuntecim
Site Fiyatı: 33,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit