%10
Şanlıurfa Kent İmajı : Destinasyon Pazarlamasında Markalaşma ve Markalaşma Yolunda  - ÇİFTÇİ, HASAN

Şanlıurfa Kent İmajı : Destinasyon Pazarlamasında Markalaşma ve Markalaşma Yolunda

HASAN ÇİFTÇİ

Yayınevi: Gece Kitaplığı

Yayın tarihi: 01/2018

ISBN: 9786052882016

Türkçe | 256 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Kent, Yerel Yönetim

  • 42,08 TL
  • 46,75 TL

Destinasyonlar bütüncül bir özelliğe sahiptir. Bu bağlamda destinasyonda bulunan çekicilikler, işletmeler, kurum ve kuruluşlar ayrı ayrı değerlendirilmektedir. Seyahat edenlerin karar vermelerini ve seçimlerini etkilemek isteyen bir turizm destinasyonu için, destinasyonun hedef kitledekiimaj algısını anlamak çok önemlidir. Destinasyonlar genellikle pazardaki rekabete oranla algılanan imajları üzerine yoğunlaşmaktadırlar.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı