%10
Sosyal İnovasyon ve Kurumsal İmaj - Çerçi, Ü. Özlem

Sosyal İnovasyon ve Kurumsal İmaj

Ü. Özlem Çerçi

Yayınevi: Palet

Yayın tarihi: 09/2019

ISBN: 9786057600448

Türkçe | 192 Sayfa | 16,00 x 24,00 cm

Tür: Genel Sosyoloji

  • 22,50 TL
  • 25,00 TL

Kurumların rekabet avantajı sağlamak için uzun zamandır imaj geliştirme uygulamalarından yararlandığı bir gerçektir. Son zamanlarda ise yaşanan toplumsal, ekonomik ve teknolojik değişimlerin bir sonucu olarak bu faaliyetlere yeni bir boyut eklenmiş, kendi kelime anlamı da “yenilik” olan inovasyon teriminden “sosyal inovasyon” kavramı türemiştir. Sosyal inovasyon, sosyal sorunlara yenilikçi bir bakış açısıyla yaklaşmak, sonucunda kar sağlayabilecek olsa da kamu yararı odaklı yola çıkmaktır.
“Sosyal inovasyon, toplumsal hassasiyetlere inovasyon yoluyla dokunmaktır”

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı