%0
Sürat Çeviklik Çabukluk Antrenmanı - Brown, Lee E.

Sürat Çeviklik Çabukluk Antrenmanı

Lee E. Brown

Yayınevi: Spor Yayınevi

Yayın tarihi: 12/2018

ISBN: 9789944379984

Çevirmen : Tanju Bağırgan

Editör : Vance A. Ferrigno

Türkçe | 302 Sayfa | 19 x 25 cm

Tür: Spor

  • 55,00 TL

Burada her bölümünü önemli özellikleri kısaca belrtilmektedir •Bölüm 1, "antrenman nasıl oluşturulur: Bu bölümde, sürat, çeviklik ve çabukluk ve spora özgü antrenman arasındaki önemli bağlantılar tartışılmakta ve antrenman programını tasarlamada belirleyici olan önemli değişkenlerinin nasıl yönlendirileceği tartışılarak patlayıcılık antrenmanının arkasında yatan bilimsel temellerde ortaya konulmaktadır.
• Bölüm 2, Sporcu Değerlendirmesi: Burada bireyselleştirilmiş antrenman programlarını- doğru bir biçimde tasarlamak için kullanılacak- testlerin temelleri tartışılmaktadır.
.•Bölüm 3, Zihinsel Beceri antrenmanını fiziksel antrenmana katılması: Bu bölümde zihinsel becerilerin nasıl tasarlanacağı, değerlendirileceği ve bir antrenman programı tasarımına nasıl ekleneceği açıklanmaktadır
• BÖLÜM 4 SÜRAT ANTRENMANI: Bu bölümde sürat yeteneği bileşenlerine ayrılarak ayrıntılı bir biçimde incelenmekte ve en üst derecede verim düzeyine ulaşabilmek için bunların etkin bir biçimde nasıl antrene edileceği de açıklanmaktadır.
•Bölüm 5, Çeviklik antrenmanı :Spor uygulamalarında yön değiştirmeler büyük bir oranda kullanılmaktadır.
BÖLÜM 6 ÇABUKLUK VE TEPKİ (REAKSİYON) SÜRESİ ANTRENMANI: Çabukluk genellikle süratin ilk basamağı olarak tanımlanmaktadır.. Bu bölümde spora özgü çabukluğun nasıl sağlandığını ve geliştirildiği incelenmektedir
Bölüm 7, Özelleştirilmiş Bir Program Geliştirme: Bu bölüm, ısınmadan soğumaya kadar uygun bir antrenman programının her yönünü nasıl düzgün bir biçimde tasarlayacağınızı ve uygulayacağınızı anlatan bir yönlendirici bölüm olarak görülmelidir.
Bölüm 8-16, Spor dallarına özgü antrenman programları: Bu son bölümlerde beyzbol, softbol, futbol, ragbi, basketbol, netbol, mücadele sporları, atletizm, futbol, lacrosse, tenis, badminton, racketball ve squash'ın özel gereksinimlerine genel bir bakış sunulmaktadır . Bu bölümde alıştırmaları,set sayıları, tekrarları ile, ayrıntılı bir biçimde düzenlenmiş sekiz haftalık kuvvet, çeviklik ve çabukluk antrenman programları örnekleride gösterilmektedir.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı