%16
Türk Girişimciliğinin Sosyolojisi - Şimşek, Osman

Türk Girişimciliğinin Sosyolojisi

Osman Şimşek

Yayınevi: Otorite

Yayın tarihi: 09/2013

ISBN: 9786056368325

Türkçe | 344 Sayfa | 16 x 24 cm.

Tür: Ekonomi

  • 16,80 TL
  • 20,00 TL

"Girişimcilik olgusu Türkiye'nin tarihsel, kültürel arka planında oldukça güçlü olmasına rağmen, modernleşme, pozitivizm, obskurantizm tesirlerine açık kalınmış 1807 sonrasından itibaren Tanzimat Türkiye'si / Batıcılaştırılmış Türkiye'de bu konuda, bariz bir gerilemeden söz edilebilir. Oysa tarihsel-toplumsal özgünTürk girişimcilik kültür algısına göre, girişimcilik; toplumun sosyal refahının adaletli bir şekilde oluşmasında, fert-toplum bütünlüğü çerçevesinde denge toplum yapısınının kurulmasında ve “inanç, iman, değer” dünyasının reel ekonomiye yön vermesinde en önemli toplumsal gelişme araçlarından birisidir.

Esasta girişimciliğin toplumsal yapının kültür sistemine ve o toplumun zihniyet dünyasına göre şekillenmiş olduğu gerçeğinin gözlerden ırak tutulmaması gerekmektedir."

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı