Yayınevi: Palet
Yayın tarihi: 06/2022
ISBN: 9786258414226
Türkçe | 230 Sayfa | 13,5 x 21,5 cm
Tür: Medya-İletişim
Temin Süresi 2 - 4 iş günü
Neoliberalizmin, ekonomik alanda varolan kamu yararı ve kamu hizmeti anlayışını değiştirmesi, diğer sektörlerde olduğu gibi, medya sektöründe değişim ve dönüşümlere yol açmıştır. 24 Ocak Kararlarını meşrulaştıran, 1980 askeri darbesi ve neoliberalizm ekseninde yeniden yapılanan medya, kamunun kontrolünden çıkıp özelleşme yolunda hızla ilerlemiştir. 1970’li yıllarla birlikte ortaya çıkan “basının holdingleşmesi” süreci, 1980’li yıllarla birlikte “holdinglerin medyalaşması” sürecine doğru yönelmiş, “basın” kavramı “medya” kavramına bırakmış; medya mülkiyeti yatay, dikey ve çapraz tekelleşme biçimleriyle medya dışındaki sermaye gruplarının kontrolüne girmiştir.
Dijital İletişimi Anlamak 2
Yusuf Adıgüzel
Site Fiyatı: 31,50 TL
Gazetecilikte Uzmanlaşma Alanları
Kolektif
Site Fiyatı: 95,00 TL
Uluslararası Medya ve Orta Doğu
Mehmet Özdemir
Site Fiyatı: 90,25 TL
Türkiye’deki Medya Okuryazarlığı Eğitimi İçin Bir Uygulama Önerisi
Erdem Koç
Site Fiyatı: 76,50 TL
Uluslararası Medyada Türkiye Karşıtlığı : Örneklerle
Yusuf Özkır
Site Fiyatı: 54,00 TL
Sayılara Yenik Düşmek
David Sumpter
Site Fiyatı: 38,40 TL
Yeni Medyada Yanlış Bilgi : Komplo Teorileri ve Bilimin İnkarı
Yıldıray Kesgin
Site Fiyatı: 76,50 TL
Dijital Haber Medyasında SEO
Serkan Bulut
Site Fiyatı: 64,00 TL
Bireysellik Yanılsaması : Sözden Yeni Medyaya Etkileşim
Okan Şeker
Site Fiyatı: 81,00 TL
Örgütsel Ses Çıkarma Davranışı ve Öncülleri
Nida Palabıyık
Site Fiyatı: 58,50 TL
Osmanlı Basınının Doğuşu ve Blak Bey Ailesi
Orhan Koloğlu
Site Fiyatı: 25,00 TL
Açık Yeşil : Teorisi ve Pratiği ile Bir Ekoloji Rehberi
Kolektif
Site Fiyatı: 70,80 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit